Om du har några frågor angående köp i vår nätbutiken ww.lyxfonster.se om produkter eller din beställning, kommer våra kundtjänstspecialister att ge snabba och kvalitativa svar på alla dina frågor. Med fokus på kund komfort, anställer Lyxfönster bara kompetenta och professionella konsulter. En hög och utmärkt kvalitet säkerställs i varje steg och det blir bekvämt och smidigt att handla i nätbutiken Lyxfönster. Vi hjälper dig att välja den produkt du vill ha från vårt breda och varierade sortiment av produkter, vilket gör inköp av produkter enkelt och förståeligt och besvara alla frågor relaterade till din beställning.
För storskaliga beställningar erbjuder vi också utveckling av individuella specifikationer för träfönster och dörrar i enlighet med arkitekternas avsikter. Genom att definiera design och funktionalitet kommer våra konsulter att presentera den bästa lösningen för alla projekt. Kontakta oss genom att skriva till info@lysfonter.se för mer information.
Lyxfönster skall svara på frågor från kunder via e-post inom 48 timmar från det att förfrågningen mottagits*. Om frågan inte kan besvaras inom 48 timmar skall kunden meddelas om detta inom 48 timmar och företaget skall då meddela orsaken till fördröjningen när konsumentens fråga kan besvaras. Vanlig svarstid brukar vara inom 1h vardagar mellan 9-17
* (Gäller endast förfrågningar som berör faktiska köp eller beställningar och under vardagar, svaret skall vara personligt).